loading...
مردان یکتای دوران
mohammad بازدید : 94 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

ونفزوا خفاقأ و ثقالا و جاهدوا باموالکم و انفسکم فی سبیل الله ام حسبتم ان تدخلوالجنه و لما لعلم الله الذین جاهدوا منکم،و یعلم الصابرین فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرأ عظیما. برای جنگ با کافران بعثی سبک بارومجهز شوید و در راه خدا با جان و مالتان جهاد کنید،آیا گمان می کنید به بهشت داخل می شوید بدون آنکه امتحان شوید و آن ها که در راه خدا جهاد کردند وآنهاکه در سختیها صبر و مقاومت کردند مقامشان والا است و خدا مجاهدان را مقامی بلند می بخشد و شهیدان در راه خودش را دوست دارد. پدر عزیزم سلام و علیکم سلام شهید ابولفضل شکری گلزار به پدر و مادر عزیزم و به تمامی فامیلها و کلیه اهالی. پدر جان شهادت در راه خدا یک افتخار بزرگ می باشد هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید و همیشه در راه خدا و خدمت به مردم و،امام عزیزم و شرکت در جبهه فعال باشید . پدر جان شهید قلب تاریخ است برای من گریه نکنید تا می توانید بر منافقین بتازید وبگویید ما هم یک گل در راه خدا و راه حق و حقیقت داده ایم تا چشم منافقین کور بشود و سرشان به پایین بیفتد-مبادا در مرگ من اشک بریزید پدر جان تو ، هم مثل امام حسین که پسرش علی اکبر را در راه خدا داد تو هم بگو من در راه خدا ابوالفضل شکری هدیه کرده ام . حتی شما مادر جان ،شهید حق و حقیقت به تو سلام می رساند مبادا در شهادت من اشک بریزی تو هم مثل فاطمه زهرا سلام الله علیها باش و گریه نکن ای مادر عزیز تو باید چشم منافقین و دشمنان اسلام را کورکنی تا بدانند یک مادر شهید شهادت فرزند خود را یک افتخار می داند مادر جان و پدر جان میدانستم که برای من بسیار زحمت کشیده اید اما اجر آن زحمت ها را خداوند به شما خواهد داد ، میدانم انتظار دیدن عروسی مرا داشتید اما پدر جان من عروسیم را در جبهه به پایان رساندم ناراحت نباش عروس اسلحه ام بود و سنگر خونین ، حجله ام امید وارم که کلیه فامیلها و همشهریان و دوستان و آشنایان مرا حلال کنند و از تمامی کسانی که در تشیع جنازه ی من شرکت میکنند تشکر و قدر دانی میکنم و این آخرین خداحافظی من با شما میباشد دیگر عرضی ندارم التماس دعا . به امید پیروزی رزمندگان اسلام. پیروزی با ماست چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز هستیم دیدار یا در کربلا یا در قیامت (امام را دعا کنید )شهید ابوالفضل شکری گلزار۲۸/۳/ ۶۶ منطقه عملیاتی نصر۴

**********خدایا خدایا **********

**********تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار آمین یا رب العالمین**********

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 88,550